Email us at: biuro@avsec.pl

FAQ

Start > FAQ

1.Ile kosztuje szkolenie?

Koszt szkolenia na platformie to 100 zł brutto.

2.Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa od 2 do 3 godzin i odbywa się na platformie e-learningowej, do której uczestnicy mają dostęp w każdej chwili, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.

3.Czy można przerwać szkolenie?

Szkolenia nie trzeba robić całego za jednym razem. W każdej chwili można je przerwać i przy ponownym logowaniu zacząć w momencie, w którym się skończyło.

4.Jak wygląda przebieg szkolenia?

Uczestnik najpierw przechodzi przez prezentację. Musi wykorzystać do końca czas przeznaczony na prezentację. Dopiero po szkoleniu uczestnik ma dostęp do egzaminu.
Egzamin składa się z 10 testowych pytań, które są jednokrotnego wyboru. Każdy uczestnik ma dwa podejścia do egzaminu. Po skończonym kursie wystawiany jest certyfikat w języku polskim, angielskim lub niemieckim.

5.Ile ważny jest certyfikat?

Szkolenie zgodne z pkt. 11.2.6 rozp. 2015/1998 jest ważne 3 lata.

Wszystkie pozostałe szkolenia są ważne 5 lat.

6.Czy certyfikat honorowany jest za granicą?

Po zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują certyfikat, który honorują wszystkie porty lotnicze na terenie Unii Europejskiej.

7.Czy mamy instruktorów z uprawnieniami ULC?

Wszyscy nasi instruktorzy są wpisani na listę instruktorów w zakresie ochrony lotnictwa cywilnego przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

8.Co to jest sprawdzenie przeszłości?

Sprawdzenie przeszłości zgodnie z pkt. 11.1.3 rozp. 2015/1998 powinno być wykonywane co 5 lat. Obejmuje ono:

– zaświadczenie o niekaralności (KRK) z Polski oraz z każdego państwa, w którym dana osoba przebywała minimum 6 miesięcy;

– ankieta sprawdzenia przeszłości (historia zatrudnienia oraz kształcenia z ostatnich 5 lat z uwzględnieniem każdej przerwy powyżej 28 dni);

Pozytywne sprawdzenie przeszłości jest niezbędne do przystąpienia do szkolenia.

9.Czy uczestnik musi wysyłać do nas swoje dokumenty potwierdzające sprawdzenie przeszłości?

Uczestnik nie musi wysyłać nam swoich dokumentów potwierdzających jego sprawdzenie przeszłości. Wystarczy nam, iż zaświadcza, że przeszedł pozytywnie sprawdzenie przeszłości zgodnie z pkt. 11.1.3 rozp. 2015/1998.

10.Jaka jest forma zapłaty za szkolenia?

Po ukończonym szkoleniu wystawiamy fakturę. Dopiero po jej opłaceniu zostaje wystawiony certyfikat.

11.Czy po zmianie pracodawcy należy robić nowe szkolenia?

Przy zmianie pracodawcy nie trzeba ponownie robić szkolenia.

12.Czy Avsec organizuje szkolenia stacjonarne?

Tak, nasza firma organizuje również szkolenia stacjonarne. Zapytania prosimy wysyłać na maila info@szkolenia-avsec.pl.

13.Co się dzieje, gdy kursant nie zaliczy egzaminu?

Każdy uczestnik ma dwa podejścia do egzaminu. W przypadku, gdy oba podejścia nie zakończą się sukcesem, kursant musi ponownie przejść całe szkolenie.
Faktura wystawiana jest za zdany egzamin, a nie za ilość podejść do egzaminu.

14.Czy trzeba odczekać do końca czasu szkolenia żeby wykonać egzamin?

Tak, aby mieć dostęp do egzaminu należy do samego końca wykorzystać czas przeznaczony na prezentację. Jeśli uczestnik zaloguje się i nie będzie wykonywał żadnych ruchów, wtedy system automatycznie go wyloguje.